Music Wiki
Advertisement
Ümit Sayın.jpg

Ümit Sayın (născut la 26 aprilie 1970, İzmir ) este un cântăreț și compozitor turc.

După ce și-a terminat studiile primare și secundare în İzmir , și-a continuat studiile la Facultatea de Educație Deschisă a Universității Anadolu, Departamentul de Economie . Dar mai târziu a părăsit acest departament pentru cariera sa muzicală. Artista, care și-a intrat în cariera muzicală după ce a fost vocalista lui Sezen Aksu, s-a stabilit la Istanbul. Mai târziu , a luat o vreme lecții de chitară clasică de la Timur Selçuk . A lucrat timp de 2 ani în studioul lui Fuat Güner , membru al grupului muzical MFÖ , și a început să compună primele sale compoziții din 1991, pe lângă vocea de studio și muzica comercială.

upă ce Ümit Sayın a urcat pe scenă la un concert susținut de Sezen Aksu la Izmir pe 8 septembrie 1990 și a cântat cu Sezen Aksu, Sezen Aksu, care a fost impresionată de vocea ei, a făcut-o vocalista .  Cântăreața a jucat ca vocalist pentru Harun Kolçak în 1992 , Ajda Pekkan în 1993, Tarkan între 1994-1995 și mulți artiști până astăzi. Cu încurajarea lui Özkan Uğur , membru al grupului MFÖ , domnul Mr.  a început să compună și să scrie versuri din 1991 ; Harun Kolçak , Deniz Arcak , Emel MüftüoğluEl și-a dat cântecele cântăreților precum Erdal Celik , Seden Gurel , Leman Sam , Hakan Peker , Burak Kut , Izel , Yeşim Salkım , Pınar Aylin , Suavi , Bendeniz , Tarkan , Zeynep Dizdar . Datorită asocierii sale muzicale cu Ozan Çolakoğlu , el și-a continuat cariera cu succes.

Advertisement