Music Wiki
Advertisement

Apres la classe.jpg

Après La Classe este o trupă de ska care provine din provincia Lecce , Italia . Trupa este compusă din șase membri: un cântăreț, un chitarist, un basist, un baterist, un organist și un disc-jockey.

Formată în 1996, trupa și-a schimbat formația în 1999 și 2002, începând să cânte în evenimente muzicale regionale cu casa de discuri „Edel Italia”. Albumul de debut a fost „Après la Classe” (2002) cu hitul disco și radio „Paris”. Acest cântec a fost, de asemenea, selectat în 2006 ca temă pentru reclamă națională și pentru programul TV Le Iene . Cel de-al doilea album al lor „ Un numero ” a fost lansat în 2004.

Legat de muzica tradițională din Salento , Après la Classe a rearanjat și a prezentat din nou cântece clasice precum „Kalì Nifta”, „Lu rusciu te lu mare” și piese celebre italiene cover precum „Ricominciamo” a lui Adriano Pappalardo .

Au cântat și cu alte trupe italiene celebre de ska și reggae, cum ar fi Sud Sound System și rapperul Caparezza . Genurile lor sunt pop, rock, ska și dance. Cântăreața cântă și în franceză.

În 2006 a fost lansat albumul „Lunapark” pentru casa de discuri On the road music factory, anticipată de un turneu național.

De asemenea, au participat la trei ediții ale Concerto del Primo Maggio de la Roma (2007, 2008 și 2009).

Trupa a fost protagonista unei cărți de imagini, publicată în noiembrie 2009, și intitulată „ Il Ritmo Nel Tacco ”, cu Sud Sound System, Raffaele Casarano și Cesare Dell'Anna . Autorul prefaței a fost Caparezza.

Ultimul album, produs și înregistrat cu colaborarea lui Caparezza,  „ Mammalitaliani ”, a fost lansat în vara anului 2010.

Advertisement