Music Wiki
Advertisement

Burcu Güneş.jpg

Burcu Güneş (12 august 1975, İzmir ) este o compozitoare din Turcia.

A compus prima sa compoziție la vârsta de 12 ani. Ea și-a început prima experiență pe scenă la vârsta de 13 ani cântând vocea tatălui ei când s-au mutat din İzmir în Antalya . A cântat jazz și muzică pop în mari hoteluri și stațiuni cu dio , trio-ul și orchestrele pe care le-a fondat împreună cu tatăl său . Porecla „Fata albă cu gât negru”, care a fost folosită de oamenii care veneau să asculte soarele în anii, a fost o definiție din acele vremuri.. 18 ani, İzmir 9 Eylül Director Conservatorul de Stat Prof. A luat lecţii de canto , articulare şi solfegiu de la Müfit Bayraşa . În renumitele cluburi de jazz și unele dintre marile hoteluri din Izmir, Bodrum în timpul lunilor de vară.A participat la diverse festivaluri și concursuri muzicale cu Müfit Bayraşa și a primit numeroase premii. În aceeași perioadă, a început să pășească în viața profesională când și-a cântat propriile cuvinte și compoziții pianistului nostru clasic de renume mondial Burçin Büke , care a venit la İzmir în acel an . Au intrat împreună în studio, au compus melodii pentru amândoi, și-au pregătit discurile și le-au trimis la Istanbul , la casa de discuri Raks Music . O săptămână mai târziu, cu oferta acestei companii, a fost invitat de urgență la Istanbul pentru a-și pregăti primul album.

În 1998, a lansat primul său album, Așk Yarası , cu Garo Mafyan , Nino Varon , Tanju Arıkan și echipa lor . În albumul, care include 7 cover-uri străine și 5 piese noi, a interpretat piesa „ First Be a Woman ” a Gloriei Gaynor și „ De Dónde Soy ” a lui Thalía , cu versuri turcești scrise de Zeynep Talu . El a scris el însuși versurile a 4 melodii. 2 melodii de pe albumul „ Alimallah ” și „Long live have not finished” France „în compilația a avut loc într-un album.

În 1999, a făcut un duet cu Rafet El Roman în piesa „ Son Letter ”. În același an , a început pregătirile pentru cel de-al doilea album cu muzicianul Melik Twentybir care locuiește în America . A interpretat 5 cântece Ara Dinkjian în album . Munca în cultura pop combinată cu acest stil de muzică etnică a fost completată cu contribuțiile unor muzicieni de renume mondial din America. Horacio El Negro Hernandez la tobe , Jim Beard la clape , Arto Tunçboyacıyan la percuție sunt câțiva dintre ei. După ce și-a întărit latura de producător în album cu propriile cuvinte și compoziții, Güneș a ajuns la un acord cu Erol Köse și în 2001, Tılsıma lansat al doilea album. În acest album, el a interpretat cântecul de muzică clasică turcească „ Çile Bülbülüm ”, care este o lucrare din stilul său . În acest album a fost inclusă și melodia „ We Played Love from the Angels ” de Erhan Güleryüz , solistul lui Ayna . Albumul a trecut de 1 milion de tiraje în 2001 și a devenit unul dintre cele mai bine vândute albume pop din acel an.

În 2002, a început pregătirile pentru al treilea album. A continuat să lucreze cu Erol Köse în calitate de „ producător executiv ”. După ce a lucrat la album timp de 2 ani, a lansat cel de-al treilea album , Ay Şahit, pe care l-a co- regizat cu Tufan Taş , în 2004. El a făcut el însuși versurile și muzica pentru 7 melodii. A mai lucrat cu nume precum Nazan Öncel , Fettah Can , Aysel Gürel și Selami Şahin pe album . A făcut un lungmetraj cu Punishment în melodia lui Mert Ekren " From the Beach " . In acelasi an, unde esti FiruzeA participat la filmul „Gaip Yol” cu piesa „Gaip Yol” și la albumul cu coloana sonoră. Ulterior , Güneş, care a început să aibă neînţelegeri cu firma sa şi a trecut printr- o perioadă de luptă până la licitaţia TMSF , şi-a cumpărat el însuşi contractul şi drepturile activităţii sale artistice.

A luat parte la albumul, care a fost special pregătit pentru campania de educație organizată de TOÇEV în 2006, cu piesele „Better Yesterday” și „Ay Şahit (Remix)”. Ulterior, a lansat albumul Ben Ateş Ben Su, la care a lucrat timp de 1,5 ani şi a fost produs de el însuşi, iar regizorul muzical a fost preluat de Tufan Taş şi Mert Ekren, sub producţia lui Bülent Seyhan . În acest album, el s-a ocupat de temele dragostei, libertății, reînnoirii, dragostei, conștientizării și auto-interesării. El a compus el însuși peste 8 cuvinte și compoziții.

În 2007, ea a întreprins coachingul vocal al modelului și actriței Berke Hürcan în competiția muzicală numită „I Need to Sing ”, care a fost difuzată la Show TV . A cântat cu vocea în melodia lui Mustafa Sandal „Shepherd” și „Melek Yüzlüm” în albumul „ More Var ”.

În 2008, a participat la albumul „ 3 Hürel Forever Kadar” interpretând piesa „Yorgunum” de 3 Hürel . A contribuit la producția muzicală a documentarului Mevlana Celaleddin-i Rumi: Dance of Love. Apoi Burcu Güneş Pe Clubul căruia i-am dat numele celor 5 melodii albumul I Fire Water ca o continuare a remixurilor a lansat albumul de remixuri care a apărut. În album , el a inclus și versiunea în limba engleză a piesei sale „ If You Don’t Happen ”. În același an, a primit premiul „Cea mai bună artistă feminină” de la Universitatea Ege . A fost membru al juriului la concursul de muzică Akademi Turkey 2, care a fost difuzat pe Canalul 1 .

În 2009, și- a lansat albumul „The Magician ”. În album , a interpretat lucrări ale unor nume precum Can Yücel , Fuat Güner , Aysel Gürel, Selami Şahin. El a compus el însuși 8 cântece. În aranjamentele cântecelor; A lucrat cu nume precum Tufan Taş, Mustafa Ceceli , Erhan Bayrak , Artun Sürmeli şi Semih Tuncer . A cântat un duet cu Fuat Güner în piesa „Dragoste de foc și apă”. Piesa principală a albumului, „ Gözlerin I Let It Go ”, a urcat pe locul 1 în topurile radio. „Cel mai bun album al anului” la ceremonia de premiere organizată de PAL FM , la Premiile pentru Cariera de Aur a Universității Muğla „La ceremonia organizată de Universitatea Afyon Kocatepe , el a primit premiile „Artistul anului”.

În 2010, a făcut un duet cu Selami Şahin în piesa „ Ben Bir Tek Kadın (Adam) Sevdim ” , compusă de Selami Şahin şi versuri de Ahmet Selçuk İlkan , şi a luat parte la clipul său.  A primit premiul „Duet of the Year” cu această melodie obținând cele mai multe voturi în sondajul organizat de magazinci.com. A realizat un program muzical numit Pop Jazz Alaturka cu Burcu Güneş în TRT Music . În același an, a lansat „ OK ”, primul său single din carieră . El a inclus 7 versiuni diferite ale cântecului în single. cuvintele tale; Co-scris de Burcu Güneş, Gözde Hatipoğlu și Gülşah Tütüncü ,Lansat de la Yazz Records . El a primit premiul „ Pride of Turkey - Career Pioneer” de la Universitatea 9 Eylül și premiul „Artistul anului” de la Universitatea de Economie din Izmir . DJ Kaan Gökman 's This is (H)it! A luat parte la piesa „Level Up” din albumul său de club, cu voci diferite. În același an , ea a participat la distribuția celebrităților din primul sezon al Yok Such Dans , care a fost difuzat la Show TV .

În 2011, ea a participat la cântecul și clipul proiectului „Solidarity Between Species – It’s Right to Exist” sub conducerea lui Yonca Evcimik . Ea a participat la albumul lui Ayhan Sicimoğlu , En Estambul, cu piesa „Happy All Songs”, cântată de Ajda Pekkan cu ani în urmă, iar versurile îi aparțineau lui Şehrazat . În noiembrie 2011, a lansat single-ul „ Oflaya Oflaya ”, ale cărui versuri și muzică au aparținut lui Eflatun , pe eticheta GNL . Twitter la 1 oră după ce melodia a fost difuzată la radioA intrat pe lista celor mai discutate la numărul 3 în . A devenit cea mai cântată melodie la radio timp de 11 săptămâni. A ocupat primul loc pe lista celor mai bine vândute single-uri de pe piețele muzicale și a fost distins cu premiul „Cea mai cântată și solicitată melodie a anului” la cea de-a doua ceremonie de premiere organizată de PAL FM.

În 2012, a făcut un duet cu Eflatun în piesa „ Çikmaz Sokaklar ”, ale cărei versuri și muzică i-au aparținut lui Eflatun, și a luat parte la clipul piesei regizate de Metin Arolat . Piesa a fost premiată pentru cel mai bun duet al anului la Düzce Media Awards și la cea de-a treia ceremonie de decernare a premiilor Pal FM. Ulterior , ea a participat la albumul de proiect al lui Ozan Doğulu cu piesa „Yaşamak Ne Güzel Şey”, pe care Nilüfer şi Ajda Pekkan au mai cântat , iar la albumul Diskomatik al lui Hüseyin Karadayı , cu piesa „ Bir Sevgi I Want ” , primul. interpretat de Zeki Müren . . Ca precursor al noului său album „ Love Flu ”Și-a prezentat piesa „” pe platformele de muzică digitală.

În februarie 2013, al șaselea ei album de studio Gül Kokusu și-a luat locul pe piețele muzicale cu casa de discuri GNL. În timp ce albumul includea cântece cu nume precum Deniz Erten, Eflatun, Sezen Aksu , Murat Güneş, İsra gülür, el a lucrat cu nume precum Taşkın Sabah , Mustafa Ceceli, David Şaboy şi Serkan Ölçer în aranjamente . Clipul video a fost filmat pentru piesa „ Gül Kokusu ” , care poartă același nume cu albumul, sub conducerea lui Murad Küçük .

Burcu Güneş, care a cântat şi numeroase jingle-uri radiofonice şi publicitare (Arçelik, Göğüş Yapı, Coca Cola, Duru Soap, Eti Sütlü Chocolatem), a susţinut peste 450 de concerte în toată Turcia şi Europa. Tirajul total al albumelor sale a fost de aproximativ 1.900.000 de exemplare, ele fiind oferite spre vânzare în Turcia și în străinătate în multe țări europene.

În 2018, și- a lansat albumul de cântece populare numit Anadolu'nun Güneşi . Güneş, care a inclus 11 cântece populare în album, a cântat un duet cu Selda Bağcan în piesa „Minnet Eylemem”.

Advertisement