Music Wiki
Advertisement
Coşkun Sabah.jpg

Coşkun Sabah (născut la 16 octombrie 1952; Diyarbakır , Turcia ) este un cântăreț, compozitor și cântăreț de oud turc de origine siriacă.

Numele mamei lui este Roza, pe tatăl său Tekin. Este căsătorit și are două fiice, și-a numit fiica după mama sa. Are multe compoziții de succes și a avut o mare pauză la sfârșitul anilor 1980 și începutul anilor 1990 și a compus muzică în ceea ce el numește „stil Coșkun Sabah” între TSM-Pop și muzica fantasy . Este unul dintre virtuozii importanți ai oud ai ultimilor ani.

Albumul său, Don't Forget Me-Aşıkım Sana , care a fost lansat în 1990, a vândut 3 milioane de exemplare și este unul dintre cele mai bine vândute albume din toate timpurile în Turcia. Obișnuia să apară într-un loc numit Sies , pe care l-a gestionat și în epocile sale de aur . A lansat 3 albume, mai întâi cu Oscar Plakçılık , pentru care a realizat 3 casete datorită casetei sale Special Concert , apoi cu casa de discuri, care a relansat caseta Gel Geliyorsen cu poezii pe deasupra pieselor sale și, în final, cu albumul numit Isiyanlardayim , care a fost eliberat neterminat și fără permisiune în 1992. A fost dat în judecată cu Emre Plakcılık.

În concertul său susținut la Kütahya , el a declarat că cea mai bună compoziție a lui de până acum a fost Memories .

Iarna urcă pe scena la Istanbul , iar vara se închide în casa lui din Türkbükü , Bodrum pentru a compune noi compoziţii . Tașkın Sabah , care este și aranjorul lui Gülben Ergen , este fratele său, iar Bülent Sabah , care cântă la vioară și oud și locuiește în Australia , este fratele său mai mare.

Advertisement