Music Wiki
Advertisement

Gill Dougherty.jpg

Gill Dougherty este un cântăreț și compozitor francez, puternic influențat de rockul anilor 1970 și 1980, care s-a născut în aprilie 1961 la Toulouse .

La sfârșitul anilor 1970, punk rock-ul mătura Franța și și-a găsit inspirația cu The Jam , The Clash , Sex Pistols , The B-52's și The Ramones . În Franța, și-a găsit influențele în Bijou , Téléphone și Starshooter . Mai târziu, el a notat, de asemenea, pe Link Wray și Chris Spedding ca fiind mari influențe.

În 1979 a format, dintr-o întâmplare, prima sa trupă „Lipstick” cu Olivier Boumendil la bas și Jean Marc Bibron la tobe.

Rujul a primit primul hit la nivel local cu piesa „Accident” ( ... Mașina din fața mea tocmai a părăsit carosabilul, s-a răsturnat de trei ori și s-a izbit în șanț... ). Există câteva urme ale acestui sunet din perioada sa timpurie în care apar și trupe precum Classe X , Les Fils de Joie (Sons of Joy) și The Lords . Alte melodii timpurii ale Rujului sunt „Jenny” , „Ballade Pour Une Bourgeoise” , „Despy and Joan” și „Je Ne Veux Plus Te Voir” (I Don’t Want to See You Anymore).

Advertisement