Music Wiki
Advertisement
Kâzım Koyuncu.jpg

Kazım Koyuncu (7 noiembrie 1971, Hopa , Artvin - 25 iunie 2005, Istanbul ) este un muzician, compozitor, actor și activist turc de origine Laz, care și-a creat propriul stil prin sintetizarea muzicii de la Marea Neagră și a muzicii rock.

A fost introdus în muzică la o vârstă foarte fragedă. S-a mutat la Istanbul la sfârşitul anilor '80 . Mai întâi a început să facă muzică rock de amatori. La începutul anilor 1990, a început să susțină concerte la scară mică în diferite locuri, împreună cu prietenii săi. În 1994, și-a creat propriul stil combinând muzica Laz cu muzica rock. În același an, a decis să formeze un grup numit Zuğași Berepe cu prietenii săi . În 1995, trupa a lansat primul album, Va Mişkunan . Albumul a primit reacții pozitive, deoarece a fost un gen auzit pentru prima dată. În 1998, al doilea lor album IgzasAu scos. Albumul a făcut mai mult zgomot decât primul album. După acest album, grupul s-a desființat. La începutul anilor 2000, Kazım Koyuncu a mers în armată. După ce a venit din armată, a început să lucreze la primul său album solo. În 2001, Viya! Și-a lansat primul album solo.

În 2002, a început să compună muzica serialului de televiziune Gülbeyaz cu Gökhan Birben . De asemenea, a jucat în unele părți ale serialului. Muzica serialului a atras o mare atenție. Mai târziu, Kazım Koyuncu a început să fie cunoscut în toată Turcia. Concertele sale au fost urmărite de un public numeros. A început să înregistreze al doilea album solo în 2003. El a lansat cel de-al doilea album , Hayde , în 2004 . Al doilea album a atins o cifră de vânzări mai mare decât primul. A devenit unul dintre cele mai bine vândute albume ale anului. La sfârșitul anului 2004, a primit vestea că are cancer. Familia și cei dragi lui au fost întristați de vești. Deși medicii i-au spus să nu obosească prea mult, Kazım Koyuncu a continuat să susțină concerte. Ultimul său concert a susținut în 2005 la Universitatea Tehnică Karadeniz.a dat în. A murit la 25 iunie 2005, la vârsta de 33 de ani , la Şişli , ca urmare a răspândirii cancerului testicular la plămâni.

Advertisement