Music Wiki
Advertisement
Khontkar.jpg

Khontkar sau pe numele său real Onur Dinç (n. 24 iulie 1991, İzmir , Turcia ), este un rapper , compozitor și producător turc.

Khontkar , un artist de muzică trap din Izmir, a început să facă muzică rap de la o vârstă fragedă. După ce a practicat câțiva ani și a înregistrat demonstrații, a început să-și croiască drum în domeniul hip-hop-ului influențat de sud în 2008. Khontkar este, de asemenea, unul dintre primii muzicieni de muzică trap din Turcia.

Khontkar a crescut într-un cartier dificil și s-a confruntat cu unele adversități din viața de familie. Deși viața nu era ușoară pentru el, Khontkar și-a dat seama că conceptele de străduință și luptă care stau la baza culturii hip hop erau compatibile cu propria sa viață și s-a trezit în cultura hip hop.

Și-a fondat propria casă de discuri, RedKeys Music, în 2009. A lansat 8 mixtape Freestyle în 5 ani. Doi dintre ei poartă porecla „Flash”, care este al doilea lor sub-ego.

În 2015, a lansat primul său proiect în limba engleză , WHISTHAT EP. Câteva luni mai târziu, a lansat primul său album cu 10 piese, NOBODI. În aprilie 2016, a lansat un EP de producător, MRNI, sub pseudonimul Barry Allen, care îl prezenta pe el și pe artiștii lui de etichetă precum Bixi Blake și KT.

În 2017, a lansat 2 single-uri intitulate Kitchen and Kitchen II împreună cu prietenul și artistul său Young Bego. Aceste piese au fost primele 2 single-uri de pe albumul compilație al companiei sale numit RedKeyGang la Familia. Ulterior, Bixi Blake a lansat piesa RedKeyGang împreună cu Metth și Young Bego, iar piesa și-a luat locul în topurile oficiale Spotify . El a lansat un album comun cu Bixi Blake intitulat Everything Is on the Table în aprilie. Pe 28 iulie 2017 a fost lansat albumul RedKeyGang la Familia . În august 2017 , Basemode Records a intrat în mainstream cu primul ei single major, „I Have Nothing” , lansat pe Sony Music . În această melodie, a povestit despre principalele evenimente pe care le-a trăit, durerile sale și cum le-a depășit. În 2018, a lansat single-ul „To Whom Ne” cu Basemode Records și Sony Music. În aceeași perioadă , el a atras atenția cu albumul său mixtape de 31 de melodii PLAA3 (Puffin Like An Animal 3).

În mai 2018, Khontkar a fost condamnat la închisoare la prima sa înfățișare în instanță, după ce a fost urmărit penal pentru versurile pe care le-a scris. După mai bine de o lună de închisoare, Khontkar a fost eliberat condiționat în iulie 2018.  În decembrie 2018, primul său album cu bandă, pe care l-a numit „ 100 ”, a fost cel mai important punct de cotitură în ascensiunea artistului.

După mai bine de un an de proceduri judiciare, a fost condamnat la 4 ani și 2 luni de închisoare. Nedescurajat de evenimentele pe care le-a trăit, artistul și-a continuat producțiile și a continuat cu viteza maximă să-și cunoască fanii și să-și mărească baza de fani cu concerte sold-out pe care le-a susținut în toată Turcia.  Continuând să producă cu propria casă de discuri independentă RedKeys Music, Khontkar a doborât recorduri de streaming în 2019 cu JENGA cu Ben Fero , în timp ce cântecul a fost pe lista celor mai ascultate luni de zile.  TURKGLISH E , însoțit de RDKYSZN și Myndless Grimes, publicat și sub eticheta RedKeys MusicAlbumele lor au devenit albumele prezentate în 2019. Continuând să susțină alți artiști din cadrul companiei în 2019, artistul a participat la multe duete și aproape toate aceste melodii și-au găsit locul în playlisturile platformelor muzicale și la radio.

În februarie 2020 , a continuat seria de albume precum „ Trap Kont ” și „ Trap Kont 2 ”, pe care le-a lansat ca album mixtape, iar de această dată albumul său „ Trap Kont 2.5 ” a fost lansat ca album EP.  A luat parte la duetele „ I Don’t Care ” cu Kosmos  și „ Fight ” cu uuR, iar apoi  a lansat piesa Bang Bang cu Killa Hakan , pe care a anunțat-o pe rețelele de socializare înainte de . De asemenea, și-a lansat albumul EP RedKeyImmortalGang cu Young Bego de la propria sa companie pe 24 iulie 2020 și a lansat al doilea album EP în 2020. A participat cu diverși rapperi la Fight Club 2, a doua melodie din seria de cântece Fight Club , care este proiectul colectiv al lui Killa Hakan și a primit un răspuns grozav .

Khontkar ascultase anterior unele dintre melodiile compilației albumului RedKeys Music RedKeyGang La Familia 2 în transmisiunile sale live pe Instagram . Pe 4 decembrie 2020, RedKeyGang a lansat „ Why Do You Think ”, primul single de pe albumul La Familia 2 . Pe 18 decembrie 2020, după ce a apărut în piesa „ TATTOO ” cu Zen-G  , albumul RedKeyGang La Familia 2 a fost lansat în aceeași zi . În acest album, melodiile „XL” de Khontkar și Young Bego și melodiile „Meditation” de Lil Zey și GRKM au fost incluse în listele de redare Spotfiy.

Advertisement