Music Wiki
Advertisement

Kibariye.jpg

Bahriye Tokmak , cunoscut și sub numele de Kibariye (născut la 10 august 1960, Manisa ), este un cântăreț turc de muzică pop arabescă.

Kibariye, al cărui nume real este Bahriye Tokmak, s-a născut pe 10 august 1960, în satul Kapaklı din districtul Akhisar din Manisa , ca primul copil de origine țigană  Când s-a născut Kibariye, părinții ei nu erau încă căsătoriți, așa că data nașterii ei a fost ulterior înregistrată ca 1959 în evidențele populației. În 1981, a solicitat instanței să se corecteze data nașterii în evidență și a fost schimbată în 1960.  Mai târziu a avut 8 frați în familie. Familia lui a trăit colecționând bumbac și tutun . Din cauza dificultăților financiare ale familiei sale, nu a mers niciodată la școală. Akhisar mai întâi.A jucat la un cazinou în . La scurt timp, a mers într-un pavilion din Izmir pentru a urca pe scenă în 1974, cu un prieten care lucra la același cazinou cu vehiculul. Cu toate acestea, proprietarii pavilionului nu au angajat-o pe Kibariye fără să-i asculte vocea și să-i privească fizicul. Doi ani mai târziu, în 1974, a mers la același „Çağlayan Saz” și de data aceasta a urcat pe scenă cu acordul proprietarului pavilionului și a primit 150 de lire.

Lucrând pe scenele din Izmir în anii 1980, Kibariye a atras atenția tuturor artiștilor care au venit la Târgul Izmir în acei ani. Printre ei s-a numărat și Muzaffer Özpınar . Celebrul compozitor îi povestește despre artist lui Turgut Akyüz , care în acea vreme conducea cazinoul Stardust din Istanbul și vrea să-l asculte pe regretatul Turgut Akyüz Kibariye. Soarta lui Kibariye, care a venit la Istanbul din Izmir , a început astfel să se schimbe. A început să cânte în cazinoul Kibariye Stardust, care a fost foarte apreciat de jucătorul de cazinou Turgut Akyüz.

Kibariye a atras curând atenția tuturor presei cu vocea și comentariile sale, cel mai important, cu naturalețea ei. Astfel, o ofertă vine de la TRT Television în noaptea de Revelion (1981) . O nouă viață care a schimbat brusc viața lui Kibariye a început. A jucat pentru prima dată într-un lungmetraj în 1982. Kibariye a debutat cu piesa „ Kim Bilir ” și a realizat 21 de albume între 1981 și 1990. Interesul intens al publicului pentru Kibariye i-a permis să lucreze în diferite cazinouri, cluburi de noapte și în turnee în Anatolia și Europa . Această ieșire a atras și atenția canalelor private TV. Primul program de spectacol „ Darisi Başına ”Eğlen Coş a continuat pe ATV cu numele "Here's Kiboş" . S-a încheiat cu " Kibariye Show " la Star TV și în final cu programul de la TGRT . Apoi, în octombrie 2011, a început programul numit Kanaltürk în Kibariye Super Atlas Plak - SymbolPlak , Bayşu Music , Makro Music - Banko şi Prestij Music . Din 3 ianuarie 2017, a fost membru al juriului alături de Serdar Ortaç în concursul de voce numit "Ben Tell" de la Fox TV.

În cele din urmă, a acționat ca juriu în competiția Oriental Star , care a fost difuzată pe ATV . Susținând un concert cu Orchestra Filarmonicii Tepecik la cel de-al 85-lea Târg Internațional IZMIR în 2016, Kibariye a urcat pe scenă cu Kenan Doğulu la New Bi' Fest din parcul Küçükçiftlik, care a avut loc pentru a menține în viață zilele cazinoului din Istanbul Maçka.

Advertisement