Music Wiki
Advertisement
Oğuzhan Koç.png

Oğuzhan Koç (născut la 13 mai 1985) este un cântăreț-compozitor, actor, scenarist, gazdă TV, producător muzical și comedian turc.

Koç sa născut la 13 mai 1985 în Refahiye , Erzincan . A studiat la Departamentul de Muzică a Conservatorului de Stat din Bursa pentru școala elementară și liceu. La vârsta de unsprezece ani, Oğuzhan Koç i-a cunoscut pe comediantul Eser Yenenler , pe scriitorul İbrahim Büyükak și pe fondatorul Hype New Media Tolga Akış în Bursa și și-au început cariera colectivă împreună.  De asemenea, el și İbrahim Büyükak au jucat pentru o scurtă perioadă de timp în BursaSpor Young Football Team.  În același timp, a început să studieze la Departamentul de Antropologie a Universității din Istanbul și a urmat o educație online în Departamentul de Afaceri al Universității Anadolu.după ce a petrecut un an în Departamentul de Economia Muncii a Universităţii Dokuz Eylül .

Koç, care a fost interesat de artele spectacolului de la o vârstă fragedă, s-a alăturat Teatrului BKM în 2006, alături de Eser Yenenler, İbrahim Büyükak, Zeynep Koçak și Tolga Akış (departamentul de relații publice al Bkm). El și actorii BKM au lucrat ca scenariști și au jucat ca actori în comedia teatrală a lui Kanal D Çok Güzel Hareketler Bunlar , care a fost premiată la cea de-a 36-a ediție a Premiilor Fluture de Aur drept Cel mai bun spectacol de comedie.  El a scris și compus hitul „Gül ki Sevgilim”, care a fost interpretat de Ferhat Göçeriar mai târziu de unul singur. „Gülki Sevgilim”, care versiune demo a lui Oğuzhan Koç este prima melodie turcească ascultată de un milion de pe Youtube. De asemenea, a scris și compus piesele demo „Sebepsiz Aşk” și „Dudaklar Kavuşsun”, care au fost lansate neoficial. El a declarat într-un interviu că „Cântecele au fost împărtășite fără permisiunea lui. Când mergea cu autobuzul de la universitate la teatrul Bkm. Și-a dat seama că o fată îi asculta melodia în versiunea demonstrativă. De fapt, voia doar să fie compozitor sau Lucrează ca scenarist cu İbrahim Büyükak. Mentorul său, scriitorul Yılmaz Erdoğan l-a forțat să devină cântăreț și actor.”  În mod similar, i-a dat cântecul de succes „Giden Günlerim Oldu” lui Gülben Ergen pentru albumul ei Uzun Yol Şarkıları. Melodia a fost înregistrată în duet și mai târziu a apărut în videoclipul său. A primit mare aprecier pentru piesele sale umoristice „Long Air (Oscar, Stole My Idea)”, „Swine Flu”, „Unforgettable”, „He Is My Friend (Oscar)”, „Long Air (cu Eser Yenenler)”, „ Ozcar (cu Eser Yenenler)”, „Nu știu”, „Yatırbank”, „Yapma Gülsüm”, „Aduket” și alte spectacole muzicale care au fost compuse de el însuși și publicate în Very Beautiful Movements These de Kanal D.  În 2009, a jucat un rol în filmul Neşeli Hayat regizat de Yılmaz Erdoğan . În 2010 , Koç a jucat în filmul intitulat care a fost scris și regizat de actorii BKM. El a primit, de asemenea, premiul „Cea mai bună coloană sonoră” la 17-aKral Music Awards pentru compunerea pieselor „El Alem Ne Der” și „Uçanları Vurmasınlar” pentru coloana sonoră a filmului.

Împreună cu Eser Yenenler și İbrahim Büyükak, Koç a prezentat talk-show-ul 3 Adam între 2013 și 2017. Primul album al lui Koç, Ben Hala Rüyada , a fost lansat pe 2 decembrie 2013 de Esen Müzik. Albumul, care a fost pregătit în întregime de el însuși, a fost premiat la Golden Butterfly Awards și Turkey Music Awards. În aprilie 2015, el a scris și compus noul său duet cu Gülben Ergen, intitulat „Aşkla Aynı Değil”, care a fost lansat ca single. În 2014, a scris și compus piesa „Bu Nasıl Aşk” pentru noul album al lui Murat Dalkılıç , Daha Derine .. Cântecele sale „3 bărbați (generic)”, „Making the Sand”, „You Broke Both of Our Psychology”, „My Name Is Oğuzhan”, „3 Men 1 Woman”, „Hair Link From Where”, „Bezdim Yarim” , Cântecul „Bonus To My Father”, „Don’t Take My Words” au fost lansate în emisiunile de divertisment. S -a alăturat apoi concursului de muzică TV8 O Ses Children (versiunea turcă The Voice Kids ) și O Ses Türkiye (Turkish Version of The Voice ) în calitate de judecător, iar concurenții săi au terminat pe primul loc la sfârșitul celor două sezoane.

Koç a avut apoi un rol principal în filmele Yol Friend și Yol Friend 2 ca Onur Güzel, care au fost scrise de İbrahim Büyükak. Împreună cu Gülben Ergen și Eser Yenenler, a participat la dublarea turcească a teatrului muzical Pinocchio . Apoi a fost ales ca actor vocal în sitcomul animat Fırdak Ailesi , dând voce unui singur personaj împreună cu Eser Yenenler și İbrahim Büyükak. A devenit unul dintre actorii de voce aleși pentru filmul de animație Doru .

În 2016, a colaborat la noul album Janti al lui Murat Boz , oferindu-i piesa „Yüzüm Yok”, a cărei versiune acustică a fost interpretată de Oğuzhan Koç pe albumul său Ev (2020). Pe 7 octombrie 2016, a lansat single-ul „Bulutlara Esir Olduk”, care a fost scris și compus de el însuși, urmat de un videoclip muzical pe 17 octombrie. În același timp, a pregătit melodia „Berhudar Olmak Zor” care a fost folosită pe coloana sonoră a filmului lui Zeynep Koçak-İbrahim Büyükak Küçük Esnaf . În aprilie 2017, Koç a lansat single-ul „Küsme Aşka”, ale cărui versuri și muzică îi aparțin. Cântecul a fost aranjat de Ozan Çolakoğlu , iar videoclipul său a fost regizat de Bedran Güzel,, İrem Sak , Şahin Irmak, Begüm Birgören, Eren Hacısalihoğlu, Serkan Şenalp, Alina Boz şi Dilşad Şimşek. Koç și-a continuat cariera lansând single-uri precum „Așinayiz” (duet cu Murat Dalkılıç), „They Think Me Good”, „Appreciation of Divine” și „Sükut-u Hayal”, toate scrise și compuse de el însuși.  El și 39 de cântăreți au apărut pe albumul tribut Yıldız Tilbe Yıldız Tilbe'nin Yıldızlı Şarkıları , în care a interpretat piesa „Çat Kapı”.

În 2020, a lansat noul album Ev , care a constat din 5 piese noi și versiunea acustică a 11 dintre melodiile sale anterioare. El a scris și compus melodia „Her Mevsim Yazım”, care a fost interpretată de Zeynep Bastık și ulterior au interpretat-o ​​împreună în duet. Mai târziu a lansat single-urile „Kendime Sardım”, „Heyecandan” și „Yoksa Yasak”. Koç a apărut mai târziu pe Mesaj , un album tribut lui Melih Kibar , și a interpretat piesa „Deli Divane”.

Koç a fost și co-autorul piesei lui Çağrı Telkıvıran „Would you like it?”. Împreună cu Telkıvıran, a scris și compus și melodia Herei „Nobody Asks”, „I Paid the Price” de Aleyna Kalaycıoğlu, „Allah Allah” de Ebru Peker și „One More” de Zeynep Bastık.  A interpretat, de asemenea, melodiile „He's Passing”, „Küskun”, „Bence de Zor” și „Aşkın Sahnei”, ale căror versuri și muzică îi aparțin lui și lui Çağrı Telkıvıran.  Se spune că el pregătește cântece pentru cântăreții Bengü și Murat Dalkılıç, care urmează să fie lansate în 2022.seria, İbrahim Büyükak a interpretat melodia „Nazlı'ya Veda Bestesi”, ale cărei versuri îi aparțin lui İbrahim Büyükak și muzica a cărei muzică îi aparține lui.  A interpretat în duet „Gözlerden Irak”, ale cărui versuri și muzică îi aparțin lui İbrahim Başaran.

Advertisement