Music Wiki
Advertisement

Rafet-el-roman.png

Rafet Yaşdut (născut la 25 august 1968), mai cunoscut sub numele său de scenă Rafet El Roman , este un cântăreț pop turc.  El deține cetățenia germană .

Când părinții lui El Roman s-au mutat în Germania în 1970, el a locuit cu bunica sa până la vârsta de 7 ani la Uzunköprü . După ce a terminat clasa întâi la școala primară din sat, a fost trimis la părinții săi din Germania. Și-a terminat studiile în Germania. Vorbește germană, engleză, italiană și turcă . A început să scrie primele versuri la 16 ani.

În 1984 l-a contactat pe Stefan Somogyfoki de la Midnight Entertainment, iar în 1987 a jucat rolul principal în filmul fantastic Defender . În acest moment a învățat multe despre filmul și actoria. De asemenea, a început să codirige propriile scene de luptă în filme. Toată lumea și-a putut vedea talentul pentru actorie și arta de a face filme. În acest moment a început să scrie primele sale melodii " Benimlen " și " Seni Seviyorum ".

Primele sale spectacole pe scenă le-a susținut în 1988. În 1992, a fost votat „Cel mai bun al anului” de către Saarlaendischer Rundfunk Radio . În 1994, a fost distins cu Media Artist Award la Festivalul Cultural de la Frankfurt . În august 1995, s-a întors în Turcia și a lansat primul său album solo. Albumul Gençliğin Gözyaşı ( Lacrimile tinereții ) a vândut peste un milion, având hituri precum „ Sorma Neden ”, „ Seni Seviyorum ” și „Amerika”. În octombrie 1997, a lansat cel de-al doilea album En Güzel Günler Senin Olsun ( Have The Most Beautiful Days ). În 1998, a lansat primul său album solo în Europa. În 1998,Propaganda cu vedete importante ale istoriei cinematografiei turce, cum ar fi Kemal Sunal și Metin Akpınar .

În mai 1999, a avut un succes uriaș cu al treilea album al său Hayat Hüzünlü ( Viața tristă ). În 2000, Rafet El Roman a vocalizat piesa Bir Gol Daha ( One More Goal ) cu Mehmet Ali Erbil pentru campania națională de fotbal a Turciei la Euro 2000 . În 2000, a fost actorul principal în filmul de cinema Offside ( Dar Alanda Kısa Paslaşmalar ) alături de co-starul Müjde Ar . În 2001, cu propriile versuri și cântec, a cântat un duet cu Aşkın Nur Yengi intitulat „ Peşindeyim ” (I Am in the Pursue of You).

A lansat al patrulea album Hanimeli ( Lonicera ) în ianuarie 2001 și al cincilea album 5 Nr. Aşk ( Love Nr. 5 ) în aprilie 2002. A lansat cel de-al 6-lea album, Sürgün ( Exile ), în vara anului 2004, iar acest album s-a vândut cel mai bine. Albumul a fost unul dintre albumele preferate din 2004, cu multe melodii de succes. În vara anului 2005, a lansat cel de-al șaptelea album Kalbimin Sultanı ( Sultanul inimii mele ) în onoarea celui de-al 10-lea an. Albumul a devenit cel mai vândut după lansarea inițială. A primit MÜ-YAP „Fluturele de aur”, POPSAVPremiile „Cel mai de succes cântăreț pop al anului”. În vara anului 2006, a lansat albumul Gönül Yarası ( dureri de inimă ).

Rafet El Roman își propune să introducă noi nume pe piața muzicală cu compania sa de producție muzicală „RER” înființată în 2000. De asemenea, se numără printre cele mai mari dorințe ale lui Rafet El Roman să fie scenarist și regizor al propriului film.

Advertisement